نشست هم اندیشی مدیر کل بهزیستی استان بوشهر با نماینده مردم جنوب در مجلس شورای اسلامی در شهرستان عسلویه

نشست هم اندیشی دکتر حیدر عزیزنژاد مدیر کل به اتفاق معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی استان با حضور دکتر موسی احمدی نماینده مردم شریف شهرستانهای دیّر، کنگان، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه شهرستان، فرماندار شهرستان و برخی از نمایندگان پتروشیمی ها به میزبانی اداره بهزیستی شهرستان عسلویه برگزار شد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر دکتر حیدر عزیز نژاد مدیر کل بهزیستی استان در این  نشست برنامه ها و فعالیت های بهزیستی را در سطح استان به ویژه چهار شهرستان جنوبی  تشریح کرد .

مدیر کل بهزیستی استان گفت:  با توجه به گستره خدمات و فعالیت های بهزیستی در سطح جامعه و محدود بودن منابع و اعتبارات دولتی،   شناسایی شرکای اجتماعی جدید به ویژه بخش نفت و صنعت و استفاده از ظرفیت های مردمی  یک الزام و ضرورت برای تحقق برنامه ها و ماموریت های بهزیستی در سطح استان می باشد.

دکتر عزیزنژاد در ادامه بر تقویت این ارتباط و استفاده از ظرفیت‌های بالقوه نماینده محترم مجلس و مسولین بخش نفت، گاز و پتروشیمی ها در قالب مسئولیت های اجتماعی خود تاکید و خواستار  کمک در جهت تقویت  به اهداف سازمانی و ارتقاء سطح رفاه و سلامت اجتماعی جامعه هدف به ویژه ساکنان پیرامونی منطقه پارس استفاده و بهره مندی این فضا شد.

دکتر موسی احمدی نماینده مردم شریف شهرستانهای دیّر، کنگان، عسلویه و جم  در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه با تقدیر از دغدغه مندی مدیرکل و مسئولین بهزیستی بوشهر برای ارائه هر چه بهتر خدمات به جامعه هدف اظهار داشت : سازمان بهزیستی در سطح استان کارهای بسیار با ارزشی را با حداقل اعتباراتی که دارند انجام می‌دهد که قطعاً اگر بخواهیم بهزیستی به معنای واقعی رسالت‌ها و وظایف خودش را انجام دهد می‌بایست همراهی بهتر و بیشتری از ظرفیت‌های در اختیار مجلس و دولت به ویژه بخش نفت را همراه خود داشته باشد.

دکتراحمدی  در پایان ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیرکل و مسئولین بهزیستی و تبادل نظر صورت گرفته در بحث مسائل مددجویان بهزیستی، در خصوص موارد و چالش های مطرح شده قول همراهی و پیگیری دادند و اعلان داشتند در جهت تحقق این اهداف به امید خدا بهزیستی استان نیازهای اساسی مددجویان در چهار شهرستان جنوبی به ویژه مسکن مددجویان را بر اساس اولویت احصا و اعلام نماید .

کد خبر 120168

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد